piątek, 12 września 2014

Inspiracja tygodniowa + pożegnanie


Witajcie.
Dziś mam dla was ostatnią tygodniową inspiracje.
Na początku przepraszam was, że post nie pojawił się wczoraj ale po prostu musiałam się uczyć.
I właśnie z powodu nauki kończę przygodę z tym blogiem.
Blogowanie zajmuje mi zbyt wiele czasu, a niestety muszę poświęcać go coraz więcej na naukę.
Tak więc jako ostatni mój post przedstawiam Wam tę oto inspiracje.
Jesień już u drzwi, a zima powoli się zbliża, więc czas wyciągnąć z szaf swetry.
Oto kilka zdjęć.



Oraz ubrań ze Stardoll...

...i stylizacje


Tak więc żegnam.
Bardzo miło mi się pisało dla Was lecz to już koniec tej przygody.
Nie jest to łatwe.
To rozstanie wiele mnie kosztuje, ale pisanie a blogu jeszcze więcej.
Muszę wybierać między większym a mniejszym złem.
  Pamiętajcie, zawsze możecie mnie spotkać na Stardoll z którego (jeszcze) nie rezygnuje.

Żegnajcie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz swój nick na stardoll.