czwartek, 11 września 2014

Informacja

To już jest koniec  nie ma już nic... Ta piosenka któregoś roku krążyła. Nawet na koniec roku w kościele ją zaśpiewali. A dlaczego do tego nawiązuje? Zaraz się dowiecie.

Spietrałam, nie dam rady. Szkoła,SZKOŁA. Na stardoll'u jestem codziennie na dosłownie 15minut. Wiec dlatego POSZUKUJĘ,OSOBY KTÓRA CHCIAŁABY SIĘ ZAJĄĆ BLOGIEM! ODDAJE,BLOGA.
Nie chciałabym,żeby blog skończył, tak jak to było dwa lata temu. Chcę ,żeby ktoś się nim zajął. Spodziewałam się ,że tak to wszystko będzie,ale myślałam że sobie poradzę. Jednak 2 gimnazjum, to nie przelewki.  A jeszcze czekają mnie projekty edukacyjne....
Wiec, jeśli ktoś chciałby blogiem się zająć, prosze się zgłosić w mojej kg Kinga6427.
A ja chciałabym zostać zwykłą redaktorką,która będzie mogła dodawać posty w weekend, albo ewentualnie w dni wolne. Długie weekendy, ferie,wakacje itp.
Jeśli do października, nie podaruje komuś bloga. Zostawie, go tak jak jest i po prostu nie będę na niego wchodzić, bo nie opłaca sie go zamykać,usuwać , bo może znowu zechcę popisać
UWAGA! Narazie to nie jest żadne pożegnanie :)))
Komu zależy na blogu, nie ma sprawy Będzie Twój ! :*
Mam nadzieje,że to nie będzie mój ostatni post... ;c
Pozdrawiam, Kinga6427.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz swój nick na stardoll.