poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Redaktorka - Ja


Cześć ^.^

Jestem Julka i będę nową redaktorką na tym blogu. Myślę że moje tematy wam się spodobają i będą chodź trochę oryginalne. I jeśli wam się Coś nie będzie podobało to piszcie mi, a ja spróbuję to poprawić.

A to czy będę się zajmować:
- ,,Ozdoby do twojego apartamentu - przegląd" Poniedziałek
-,,New Look week" Niedziela

O co w tym chodzi:
- Będę wybierać 3 świetne ozdoby do apartament czyli ozdoby tygodnia + zdjęcie jednego pokoju.
-Będę tworzyć strój tygodnia.
Pozdrowinka Julka ^.^




9 komentarzy:

  1. Heyyy :D Nowa redaktorka na blogu, będzie ciekawie :D Czekam na posty ;)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey myślę że się spodobam i pierwszy post już jutro zapraszam :3

      Usuń
    2. A czemu masz się nie spodobać :D Będę czekać i komentować :D :P

      Matia880

      Usuń
    3. A tam ja tek tylko pisze :* :3

      Usuń
  2. Fajnie że jesteś nowa też bym tak chciała :/ Ale nie mam możliwości...
    ~Raf145

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą kiedyś jakieś wybory na nowe redaktorki? OoO ~Raf145

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak to już się zgłaszam xd ~Raf145

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i życzę powodzenia
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia
    szlachetna123

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.