poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Powitanie i Poradnik makijażu #1

Hejka wszystkim.  Na samym początku chciałabym się przedstawić. Nazywam się Eliza i na Stardoll kryję się pod nickiem Elizonda13. Na SD jestem od lutego 2011, więc już trochę czasu minęło. Oprócz przesiadywania na SD gram również w World of Tanks. Interesuję się modą, astronomią oraz militariami. Lubie również stworzyć coś własnoręcznie, przeczytać dobrą książkę i posłuchać muzyki. To tyle o mnie.
Na bloga zostałam przyjęta jako redaktor "Poradnika makijażu" , który począwszy od dzisiaj będzie pojawiać się w każdy poniedziałek oraz "Inspiracji tygodniowych", czyli w każdy czwartek postaram się was inspirować do tworzenia własnych, niepowtarzalnych stylizacji. 
A teraz nie przedłużając pora na pierwszy mój poradnik. Makijaż jest w moim ulubionym militarnym stylu. Jest dość delikatny oraz łatwy do wykonania. Zaczynajmy.
Do wykonanie makijażu potrzebujemy:
-dwa Eyelinery (czarny i brązowy)
-kilka cieni w różnych odcieniach zieleni (niezbyt jaskrawe)
-bronzer (ja użyłam dwóch aby złagodzić granice)
-brązową szminkę
-tusze do rzęs (nie ma ich na zdjęciu)   
1. Najpierw rysujemy kreskę czarnym eyelinerem na górnej powiece.

2. Od zewnętrznego kącika oka prowadzimy brązową kreskę.

3. Zaczynamy nakładać cienie. Najciemniejszy z nich nakładamy zaczynając od zewnętrznej
strony oka.


4. Każdy kolejny cień nakładamy coraz bliżej wewnętrznego kącika oka. 
5. Najjaskrawszym z wybranych (u mnie ten z Sephory) malujemy również całą dolną powiekę.

6. Przechodzimy do policzków. Nakładamy na nie bronzer łukiem od ucha w stronę ust. 


7. Lekko jaśniejszym bronzerem zacieramy granice aby przejście z jednego odcieniu w drugi było łagodniejsze.


8. Teraz wystarczy pomalować rzęsy...

9. ...oraz usta. (ja użyłam brązowej szminki) 




Proszę napiszcie w komentarzach co sądzicie o mojej propozycji. 
Możecie również napisać w komentarzach jaki wy macie pomysł na makijaż. :)

7 komentarzy:

  1. Hejo ^.^
    Bardzo fajny make-up choć dodalabym jakiś mocniejszy cień np. Zieleń lub czerwony :D To moja sugestia.
    Może w niektórych postach skupiaj się na jednej część twarzy np. raz oczy, raz usta itd. Myślę ze może być ciekawie, ale to tylko moje wywody i pomysły hehe xD

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoją opinię. następnym razem dam coś bardziej odważnego :)

      Usuń
    2. Nie musisz robić tego co mówię :) Hehe ty tu jesteś redaktorką i tutaj są twoje pomysły :D Dzięki za rozważanie pomysłów ;)

      Matia880

      Usuń
  2. Osobiście mi ten poradnik przypadł do gustu, ponieważ muszę zacząć sama malować soją doll, więc takie rzeczy są mi przeokropnie potrzebne... Jeśli chodzi o ścisłość potrafisz malować xd ~Raf145

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię. Jest mi bardzo miło. :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż sama lepszego bym nie zrobiła
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaż
    szlachetna123

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.