czwartek, 21 sierpnia 2014

Nowa Stylizacja , Nowa ja #1

No to zaczynamy ! Na pierwszy ogień poszła Matia880.

Nasza Matia880 przed :
Opis: Stylizacja powiem Ci ,że mi sie nawet podoba połączenie żółci z czarnością. Jednak zabrała bym te cycki (?) i te coś na ręce. A reszta jest całkiem Okey.


















Matia880 po:
 Opis : Zacznę od tego,ze jak zobaczyłam Twoją szafe to były wielkie oczy. Wszystko uporządkowane, nie tak jak u mnie. Ale mi to odpowiada.
No to tak, Stylizację postanowiłam zrobić bardzo odważną. Postanowiłam połączyć dwa topy ze sobą i wyszło to co wyszło.Reszte sami oceńcie.

















Ostatnio pomyślałam,ze na tydzień bedzie jedna osoba, też otóż zgłosiły się tylko 3.
Odrazu wszystkich uczestników prosiła bym o otworzenie pokoju z białymi ścianami.
Tez o to dlatego wychodzi co wychodzi.
Mam nadzieje,że stylizacja się moja podobała,jeśli jakieś sugestie to pod postem,przyjmuje wszelką krytykę.
Za tydzień : Shaniqa14

4 komentarze:

  1. Hehe dzięki za stylkę. Mi nie pasuje, ale jak tobie tak to okey ;) Te dwa tatuaże to moje wymyślne ptaki. Jakoś tak mi się podobają więc na razie ich nie ruszę :p Co do szafy to kwestia gustu i przyzwyczajenia. Ja lubię mieć wszytko poukładane... do stylizacji potrzebuję jakiegoś białego topu. Bum ! Otwieram szafę i mam wszystkie białe rzeczy. Szybki sposób, bo nie muszę otwierać czterech czy pięciu stron ubrań :D Ale się rozpisałam xD

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm :D powiem tak :D jeżeli chodz o strój PO :) nie wyszedł...
    Połączenie dwóch topów.. nieee :D
    torebka błękitno-czerwona :d nie pasuje :d gdyby był jakiś biały element :d
    Za kolorowo! :D Namieszane i chaos ;) Jedyne co trafione to połączenie butów i spodni :d
    Hmm a może do tego dodałabyś jeszcze twarz? :D
    Aby makijaż i włosy dobrać do stroju? :)
    Stój PRZED o wiele lepszy, bardziej stonowany ;)
    Pozdrawiam :) mam nadzieję, że nie obrazisz się za konstruktywną krytykę ;) Mam nadzieję że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,nie obrażę , no bo dlaczego ? Umiem przyjmować krytykę, a co do stylizacji powiem że się uczę. Nie prowadziłam działu ze stylizacją, a chciałam zaszaleć. Z każdym nowym postem się dokształcam :)

      Usuń
  3. Obie stylizacje mają to coś w sobie . Jednak bardziej podoba mi się ta przed . To bardziej mój klimat . Lecz kolwiek lubię ciuchy kolorowe .
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.