czwartek, 21 sierpnia 2014

Inspiracja tygodniowa #3 - BLACK and WHITE



 Witajcie w ten przedostatni czwartek wakacji.
Wiem, niezbyt optymistyczne powitanie.
Lecz głowa do góry.
Rok szkolny się zbliża, więc może to najwyższy czas na zakupy?
Inspiracja na ten tydzień powinna Was zmotywować do odpowiedzi sobie na pytanie:
co ja założę 1 września?
I tu właśnie czas na uniwersalne BLACKandWHITE .
Smutna, ciężka czerń łączy się z bielą tak lekką, jak letni powiew wakacyjnego wiatru...

Lecz Czerń i Biel nie zawsze mogą iść w parze. Można również dodać jakiś dodatkowy kolor.


Co o tym sądzicie?
Jak Wam się podoba post?
Cieszycie się, że rozpoczyna się rok szkolny i znów spotkacie się ze znajomymi (a może poznacie nowych ludzi)? 

Komentujcie.


3 komentarze:

  1. Ja idę do LO wiec poznam nowych znajomych choć niektórych będę znala juz ;) Czy ja wiem czy się cieszę, nowa szkoła i zawsze jest taka ekscytacja jak to bedzie wyglądało, ale z drugiej strony znowu bedzie nauka itp. ;) Black & White to przyznajmy klasyka wszystkiego od ciuchów po wnętrza i make up, wiec trudno sie dziwić, ze to zawsze bedzie modnie wyglądać :) Ogólnie post jest super :] . Czy e następnej inspiracji możesz poruszyć temat realistycznego make up ? To zawsze mnie interesowało ;)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak idę do nowo wybudowanego liceum dlatego bardzo się cieszę ♥ Dojdą do klasy na pewno jakieś osoby z sąsiedniej wsi bo to będzie chyba najładniejsze "centrum edukacyjne" w powiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do technikum z najlepszą koleżanką . Nie wiem jak to będzie w nowej szkole , ale mam nadzieje , że moja klasa nie będzie dziecinna jak w gimnazjum . Chłopacy na przerwach rzucali szynką w innych i robili kebaby i plecaków innych .
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.