wtorek, 26 sierpnia 2014

Kolorowe inspiracje #2: Czarny

Hej :)
W poprzednich kolorowych inspiracjach był kolor niebieski.
Dziś... czarny!
Niektórzy uważają, że czarny to nie kolor. 
Jednak jest do nich zaliczany :D

Stylizacja:
W tej stylizacji połączyłam czerń i beż :)
Kokarda - Callie's Picks
Bluzka - Chanel Tribute
Naszyjnik - VOILE
Spódnica - It girls
Torebka - Subcouture
Buty - Subcouture

Makijaż:
Czarny makijaż nie musi być wcale mroczny ♥

Krok po kroku:

1. Malujemy oczy czarnym cieniem do powiek
Dot - Midnight Black Shadow

2. Beżowym cieniem malujemy wewnętrzny kącik oka
Stardoll Academy - Quest Eyeshadow Beige

3.  Dolną powiekę malujemy czarną kredką do oczu
Dot - Black Eye Kohl

To już koniec dzisiejszych "Kolorowych inspiracji"!

Jak Wam się podobało?
Co sądzicie o makijażu oraz stylizacji?

Piszcie w komentarzach!

Aliceyll

+
Pioseneczka na dziś :)

7 komentarzy:

  1. Fajna stylka i śliczne te oczy . Umiesz robić ładny makijaż . Mi się kolor czarny podoba o ile nie jest go za dużo

    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja tylko ta torebka lub buty mi przeszkadzają, ale tak cudo *-* Ty zawsze masz genialne fryzury na sobie xD

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki hah tylko to nie ja XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, szkoda że nie napisałaś ceny bo z chęcią bym się zastanawiała nad zakupem!

    Raf145

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Ubrań nie posiadam ale make-up wykożystam :)


    Laska007Girl

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.