wtorek, 26 sierpnia 2014

Aliceyll - Stylizacja #1: How to rock

Hej :)
Dziś kolorowa jesienna stylizacja :3
Przed chwilą skończył się jeden z moich ulubionych
seriali czyli "How to rock".
Moją ulubioną bohaterką jest Grace =3
Kiedy oglądałam ten odcinek myślałam:
"czemu by nie zrobić z tego stylizacji na stardoll?".
Tak więc się stało :)
Dziś look a'la Grace z serialu Jak wymiatać :D

A oto i stylizacja:

Kurtka - Pretty n' Love - 12sd
Bluzka - Lego friends - 5sd
Spodnie - Wild Candy - 138sm
Pasek - It girls - 65sm
Buty - Bonjour Bizou - 85sm
Naszyjnik - Sweet suites - 32sm

To już koniec dzisiejszej stylizacji :)

Jak Wam się podoba?
Podobna?

Piszcie! ;3

Aliceyll


6 komentarzy:

  1. Fajnie wyszła ci stylizacja też na początku oglądałam ten serial , ale później mi się nie chciało .
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem kiedy i na którym leci xD Fajna stylizacja lecz nie mój gust ;)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogo, a po za tym nie mój styl

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.