środa, 13 sierpnia 2014

Back to School #2



Kolejny Back To School #2. Dziś chcę iść w modę. Może ostre kolory ale jeden strój będzie w stonowanych kolorach. Przecież szkoła to nie tylko nauka ^.^
Opowiem i poradzę wam jakie rzeczy wybrać z mojej perspektywy. Zapraszam!


                                              *O czy dzisiaj napisze: 
                                             -moda (3 kompletne stroje)
                                                           



                                                          *Moda

#1

Koszula - Dżinsowa koszula z aplikacjami na kieszeniach Bershka cena: 89,90 zł

Spodenki - Denimowe szorty Stradivarius cena: 79,90 zł

Torebka: Różowa kopertówka na ramię Stradivarius cena: 69,90 zł




 

#2

Sweterek: Krótki Sweterek SinSay cena: 19,99 zł

Jegginsy: Jegginsy SinSay Slim Fit cena: 59,99



                           






                                                          

 







#3  

Bluzka - Koszulka z nadrukiem tekstowym Bershka cena: 39,90

Spódnica -  Spódnica Skater z paskiem Stradivarius cena: 69,90 zł                       


 
      
 
 
 
 
 
* Kurtka - ta kurta wydaje mi się ładna. Jest z SinSay'a. Jest z dodatkiem sztucznej skóry. Kosztuje 129,99 zł. Jest idealna na jesienne dni.
 
 



Gdzie możecie mnie znaleźć:

Gmail - juleczka367@gmail.com

Stardoll - Julka367

Info - To są moje sugestie dlatego proszę żebyście zaakceptowali to co ja piszę na blogu.

Zachęcam do komentowania i wyrażania swojej opinii.

 
 
 
                                               
 

8 komentarzy:

  1. Cudna koszula strasznie mi się podoba jak i kurtka oraz legginsy . Gdyby to , że we wakacje kupiłam dużo rzeczy teraz muszę sobie odpuścić ,aż do września . Ciekawy post .
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Bardzo mi się przyda. W liceum u mnie jakiś szaleństw nie można niby np. Różowe włosy hehe :D ale przecież dla dziewczyn korytarz to pokaz mody i trzeba się jakoś zaprezentować :) Ubostwiam sklep Bershka niedawno kupiłam sobie białe spodnie w czerwone kwiaty mega modne ;) Polecam ;) Czaje się na ten świetny sweterek SinSay odlotowy na jesienne dni :) Oczywiście mój kochany sklep i kolejna zdobycz czyli piękna bluzka z napisem. Spódnica mnie zauroczyła *-* Podoba mu się również kurtka, ale mam juz brązowa kurtkę ze skóry. Bardzo dobra :)


    Matia880

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dzięki za pokazanie stronki z plecakami. Jeden juz zamawiam ;) Cena bardzo dobra i sklep też może być ;)

      Matia880

      Usuń
    2. Nie ma za co :3 zawsze do usługo zastanawiam się czy zrobić 4 back to school czy 3 ponieważ widzę że podobają wam się ciuchy. Więc mogę zrobić jeszcze jeden podobny post :3 Jak myślisz?

      Julka367

      Usuń
  3. A mogłabyś zrobić związanego z ubraniami na w-f bo nie wiem co kupić . żeby było ładne i wygodne .
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok więc zrobię 4 back to school + fryzury Zapraszam już jutro :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo fryzury bardzo dobrze bo mam długie do tzw. Pępka i nie mam na nich pomysłu prócz podstaw ;)

      Matia880

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.