wtorek, 12 sierpnia 2014

Back to school #1

 
 
 
Ten post zorganizowałam specjalnie dla was. Jest to Back To School #1. Podzieliłam ten temat na 3 części żeby skończyć przed rozpoczęciem roku - napisze 3 posty. Niestety nie będzie to oparte na Stardoll a raczej na szkole. Myślę że wam się spodoba coś innego czego nie było jeszcze na blogu.
Opowiem i poradzę wam jakie rzeczy wybrać do szkoły z mojej perspektywy.
Zapraszam
 
 
 
*Dzisiaj napiszę, poradzę wam trochę o :
-butach ( 2 ciekawe pary)
-plecaki (2 propozycje)
 
 
 
* Buty
 
#1 - Pierwsza para jest bardzo ciekawa jak dla mnie. Sama mam te buty i jest bardzo zadowolona.
Buty są z firmy ,,Nylon Red" - w mirę dobra marka. Kupione w CCC. Jest to półtrampek. Łatwo się zakłada dlatego je lubię. Kosztują 59,99 - jak dla mnie cena dobra.
 
 
 
 
 
 
#2 - Druga para między którą się zastanawiałam się czy wybrać te czy tamte z CCC. Niestety nie wybrałam tych ale też je polecam. On razu widać że są wytrzymałe. Marka McArthur - to bardzo dobra firma. Sama mam jedne buty na zimę z tej firmy. Ja widziałam je w pewnym sklepie u mnie w mieście ale możecie je kupić w sklepach które prowadzą markę McArthur lub na Allegro. Kosztowały 46 zł - przyzwoita cena.
 



* Rada:
-Nie kupujcie butów bez przymierzenia - mogą nie pasować.
-Kupuj do szkoły buty kolorowe a nie białe. Białe się pobrudzą i nic z nich nie będzie - zżółkną. Chyba że masz 2 pary.
- Kup wytrzymałe buty żeby nie kupować w ciągu roku kiedy nie ma dużego wyboru.


                        
                                                                   * Plecaki

                                                      #1 - The Rolling Stones
Plecak jednokomorowy. Jest uniwersalny ponieważ czarny. Możemy go do wszystkiego założyć. Z takim typowym językiem i flagą Anglii. Podchodzi pod styl ,,angielski". Kosztuje 134,99 - to przesadzona cena ale ładny jest.

 


 
#2 - Plecak Vintage
Torba jest śliczna według mnie. Czarno - biała to takie uniwersalne kolory ale są również inne np. niebiesko - czarny. Kupić ten plecak można w hurtowni Online ,,Katherine". Cena jest świetna. Kosztuje 49,99 .Bardzo polecam.
 
 
 

Gdzie możecie mnie znaleźć:

Gmail - juleczka367@gmail.com

Stardoll - Julka367

Info - To są moje sugestie dlatego proszę żebyście zaakceptowali to co ja piszę na blogu.

Zachęcam do komentowania i wyrażania swojej opinii.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Właśnie się zastanawiam nad plecakiem,też widziałam tę reklamę ,,Katherine", plecak ładny tylko nie wiem, Ty go masz? Bo zastanawiam się jakiej on jest wielkości na żywo.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie samo pytanie kieruje do ciebie. Masz taki ? Jeżeli tak to mam parę pytań.
      1. Czy jest wytrzymały ?
      2. Czy mieści format A4 i czy pomieści np. Książki, strój na w-F i inne drobiazgi ?
      3.Czy jest ogólnie dobry ten model ?
      Mam zamiar kupić a nie wien czy jest dobry :)

      Matia880

      Usuń
    2. No właśnie ja go nie mam, ale mi się podoba XD, tylko nie wiem właśnie czy jest dobry na wielkość, i czy jest w miarę wytrzymały, bo bardziej wygląda na taki plecak na wycieczkę czy coś, mi się ciągle wyświetla z boku reklama Katherine i tam jest więcej napisane.
      kreda2

      Usuń
  2. Co do postu ogólnie to:
    BUTY
    Mam białe Nike z różowym (niby) środkiem i czarnym znaczkiem Nike. Kupiłam je za 120 zł ? Chyba i miałam je w drugim półroczu roku zdolnego. Owszem były brudnawe tu i tam ale jedno pranie w pralce i jak nowe. Serio :) Wiec białe też są okey,a na dodatek pasuje biel do wszystkiego ;)
    Fajne sobie kupiłaś buty: tanie, modne i zapewne wygodne xD

    PLECAK
    Pierwszy dla mnie nie jest wystarczający jedna komora to nie to :)
    Drugi jest świetny mam zamiar kupić właśnie ze wzorami jakimiś jednak to narazie nie wiadome. Muszę posprawdzać uniwersalność i ogólny stan do szkoły ;) + UP
    Świetny post ! Podoba mi się :)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiec co do plecaka
    Mam go moja dobra koleżanka:
    - tak wytrzymały
    -Mieści się kartka A4 ale nie większa
    -Model dobry, ładny i ma małe kieszonki na drobiazgi.
    - Zmieszczą Ci się na 7 -8 lekcji, Zmieści się piórnik i strój nwm ale może tak. Ja nosze w worku z Nike.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey dziękuję bardzo za odpowiedź i chyba skuszę się na zakup tylko muszę gdzieś znaleźć sklep z tą kolekcją plecaków :) A ty nie chciałaś sobie takiego kupić :D ?

      Matia880

      Usuń
    2. Tak chciałam ale mam torbę nowa która kupiłam w maju ;p A co do sklepu to napisz sobie w google: Hurtownia Katherine. Wejdź na stronę sklepu i wybierz zakładkę plecaki - tak są za 50 zł

      Usuń
    3. dziękuję za odp. :)
      kreda2

      Usuń
    4. proszę i zapraszam do kolejnego back to school

      Usuń
  4. Fajne buty , ale co do plecaków to za bardzo mi się nie podobają .
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu się dogodzi :p Ale to moje sugestie :3 Masz prawo do własnej opinii

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.