środa, 23 lipca 2014

Witajcie!

          Witajcie kochani!  Jestem Maja i jestem nową redaktorką od:

          - Przegląd apartamentów 

           oraz 

          - Hot or Not 



            Parę słów o mnie :) A więc mam 15 lat, niebieskie oczy i długie blond włosy.
     Kocham psy, mode, jazdę konną, grę na pianinie oraz moich przyjaciół :)  
     Jestem perfekcjonistką i zadbam o każdy nawet najmniejszy szczegół. 
Moje hobby to przede wszystkim stardoll, minecraft, jazda na rolkach i rowerze.
     

     Dlaczego akurat "Przegląd apartamentów"? - Ponieważ uwielbiam projektowanie oraz dekorowanie wnętrz i chcę z tym powiązać moją przyszłość.

 A Hot or Not? - Hmm sama nie wiem, myślę, że to coś dla mnie. :)

Teraz może trochę o stardoll
Na stardoll jestem już baaardzo długo. Moje pierwsze, i jedyne konto założyłam z koleżankami w bibliotece szkolnej. Wiedziałam, że to będzie coś dla mnie :) 

To chyba na tyle, życzę wam wszystkim miłego czytania i mam nadzieję, że moje wpisy spodobają się wam.

Pozdrawiam london9808



                                 

5 komentarzy:

  1. Ach pamiętam ten problem z wybraniem nicku XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Zgłaszam się do oceny i Hot or Not :) Witam cię serdecznie :P
    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! Zgłaszam sie do Hot or Not :)
    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :P Miałam te włoski, ale je sprzedałam ^^ Zgłaszam się do HoN :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.