czwartek, 24 lipca 2014

Nowy hot buys

Do starplazy trafił nowy hb, a mianowicie sandałki.Sandałki pochodzą ze sklepu Bonjour Bizou, a kosztują one 14 sd. Ja osobiście sie zastanowie nad na byciem sandałków, mam wiele pomysłów za zastosowaniem ich. A wam sie one podobają ? Macie zamiar je kupić ?
------------------------------------------------------KONKURS------------------------------------------------------------
Trzeba zrobić stylizację z oto sandałkami i zalinkować, linki prosze podać pod postem. Wyniki w sobotę :)
Wygrana osoba, dostaje sd na zakup sandałków.

5 komentarzy:

  1. Szczerze ciężko zrobić z nimi stylizację, ale kto nie ryzykuje nie wygrywa :D

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=k4fa5e&s=8#.U9FSz-N_uSo
      Na bardzo szybko :)

      I bum! Zgłaszam się :D

      Matia880

      Usuń
  2. Podobają mi się, ale ich nie kupię.
    MalinaSekret111

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam co do nich mieszane uczucia. Chyba ich nie kupię. Co do konkursu, nie biorę udziału. Spróbowałam coś wykombinować ale mi się nie udało ;/
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.