sobota, 8 czerwca 2013

Queen

Jestem siebie bardzo zadowolona, ponieważ stworzyłam stylizację, w której główną rolę grają materiały z Suit Shop'u. Stworzyłam sukienkę maxi z zasłon. Bardzo mi się ta stylizacja podoba, dodatkowo zainwestowałam w cień do powiek. Dodatkowym moim ciekawym pomysłem było użycie srebrnych elementów z Apres Ski. Kupiłam też(nazwijmy to welonem)welon z Voile. Jednak posiadał on złoty element, który w ogóle nie pasował, dlatego użyłam darmowego kołnierzyka, który otrzymałam z codziennych prezentów.




|Kołnierzyk-Special Ofer|Welon-Voile|Rękawiczki(?)-Apres Ski|Top-Basic|
|Sukienka(dół)-Suite Shop|Buty-RIO|





Co sądzicie o stylizacji?
Podoba Wam się?

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem jest cudna, naprawdę jak królowa!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążyłam zobaczyć ją już wcześniej w twoim apartamencie, ale jest po prostu boska ;) Według mnie wygląda bardziej jak suknia ślubna :D


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.