sobota, 8 czerwca 2013

Redaktorzy

Jest mi przykro, że Kinga odchodzi, ale to jej wybór, ja sama się nad tym zastanawiam... Jednak na razie postanowiłam, że poprowadzę bloga, wprowadzę nowy wygląd i znajdę nowych redaktorów...

Poszukujemy redaktorów od:
-nowości
-metamorfoz
-"Niedocenionych talentów"
-oceny apartamentów
-spoilerów(musisz umieć je wykonywać)


Jeżeli jesteś zainteresowany pisaniem na naszym blogu zgłoś się w komentarzu... Napisz kilka zdań o sobie pod postem...

Wymagania:

-min. 25 lvl 
-umiejętność wykonywania zrzutu ekranu
-min. 11 lat
-poprawna pisownia(interpunkcja, ortografia, styl)

Poszukujemy również sponsorów... Jeżeli zgodzisz się sponsorować naszego bloga, my w zamian umieścimy Cię w specjalnej zakładce i pasku bocznym.

Szukamy też partnerów.

2 komentarze:

  1. No, niby spełniam wszystkie warunki, ale jakoś nie mam ochoty teraz pisać na blogach, może później się zgłoszę. Po za tym bardzo mnie to zadziwiło, ale szukacie redaktora min. 11 lat! Ja mam 11, a na żadnym innym blogu nie mogłabym się zgłosić, ponieważ każdy ma min. 13-14. To mnie strasznie denerwuję, że nie umieją docenić takiego kogoś jak ja.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na imię Kamila, mam 13 lat.
    Mój nick na stardoll to: czarna-mamba
    Mam 52 poziom.

    Spełniam wszystkie wymagania.Nigdy wcześniej nie byłam redaktorką na żadnym blogu,dlatego właśnie chciałam spróbować,ponieważ ten blog mi się spodobał.
    Mogę być redaktorką od: nowości i metamorfoz, nie potrafię wykonywać spoilerów, a redaktorką od oceny apartamentów i "Niedocenionych talentów" nie chcę być. ;) Z tego bloga znam jedną redaktorkę, jest nią joyless i to ona właśnie poleciła mi tego bloga.Czekam na odpowiedź ( najlepiej w mojej Księdze Gości, lub w wiadomości na stardoll).

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.