poniedziałek, 8 kwietnia 2013

POMYSŁ !

Mam takiego pomysła , ale nie wiem czy to wejdzie w życie. Pomyślałam , mało tu takich rozrywek , konkursów regularnych. Pomyślałam , ze zrobie takie coś jak Stylizacje Z Reala.  A nazwe bedzie nosić   Outfit.  A waszym zadaniem bedzie opisac styl podanej Stylizacji ;-) . Do wygrania bedą różne nagrody raz Ubrania, raz dodatki, fryzury , sd, sm zależności . Jak zobaczyliscie , taki pomysł , to ja przyrzekam był mój własny pomysł a nie zerżnięty z bloga. A właściwie wpadłam w to przez przypadek ;-)
To jak podoba wam sie ? Czy jednak nie ?? To wasze głosy sie tu liczą. 

3 komentarze:

  1. Myślę że to wspaniały pomysł :D
    Ale najlepiej by było jak by urzytkowniczki mogły przesyłac zdjęcia ze swoim Outfitem ;)
    Myślę że fo superaśny pomysł :D
    Ale można zrobic tak ze dajesz jakis styl i urzytkowniczki sie zglaszaja ty wybierasz jedna i ona albo z internetu wkleja rzeczy albo prezentuje Outfit na sobie na zdjęciach


    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie ten pomysł jest świetny.
    ~Pudziana768

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.