poniedziałek, 8 kwietnia 2013

KONKURS !!!!

Organizuje wam konkursik ! ;)

Do wygrania specjalne nagrody !!

Ale to puźniej.

Trzeba zrobić Makijaż z najnowszą kolekcją DOT. A mianowicie musi zrobić makijaż Z jakimś kosmetykiem z najnowszej kolekcji Dot. ( minimalnie 1 kosmetyk )

Przewiduje Pierwsze miejsce i dwa wyróżnienia !.
Zasady brania udziału w konkursie !!
*  Obserwować bloga. 

Za Pierwsze miejsce :11 sd  + 100 sm. 
1 wyróżnienie :




Drugie wyróżnienie : 


Mam nadzieje ze nagrody przypadły do gustu cena moze sie w każdej chwili zmienić. :-) Jeśli bedzie dużo zgłoszeń i ładnych makijaży.


4 komentarze:

  1. Zgłaszam się :) Ale jak mam Ci przesłac zdjęcie ? :d

    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra zdjęcie mojego makijażu jest w moim albumie z aparatu :) TO sobie sprawdzisz użyłam 2 nowych cieni :Lilac Purple Eyeshadow i Mint Green Eyeshadow <3 Śliczne są oczywiście urzyłam też kilku innych ale chyvba nie musze ich wymieniac :)

      KochanaMisiaaq

      Usuń
    2. Wyslij mi lepiej na email Kinga6427@wp.pl

      Usuń
    3. Oki to zrbię zdjęcie narzędziem wycinania i ci wyślę ;*

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.