piątek, 5 kwietnia 2013

Ogłoszenie-post organizacyjny

Dzisiaj nie pojawi się Hot or Not, ponieważ zgłosiło się za mało osób... W związku z tym mam pytanie, po ile osób chcielibyście być oceniani? Ja myślałam nad dwoma osobami, ale nawet gdybym tak zrobiła to zgłaszajcie się, bo z tych osób, które się zgłosiły wyjdą dwa artykuły...


Druga sprawa organizacyjna... Wymyśliłam, aby wprowadzić dział z architekturą w realu. Pokazywałabym Wam różne epoki i style, tylko nie wiem co o tym myślicie...


3 komentarze:

  1. Dwie osoby to dobry pomysł ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie osoby ok. architektura w realu ok - ale tylko jeśli odniesiesz to do stardoll. Ja np. mam zamiar urządzić sobie pokój do pracy inspirowany zdjęciem z reala.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że dwie osoby są ok :D Ja się zgłosiłam :P Hehe Jak coś to ten pomysł z architekturą jest ok :D
    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.