piątek, 5 kwietnia 2013

Cloud

Eh... Stylizacja stara jak świat, ale nie miałam okazji, aby Wam ją pokazać... Jest to już ostatnia stylizacja z mojego archiwum... Obecnie na stardoll jestem ubrana zwyczajnie, więc tej stylizacji Wam nie pokażę, jednak postaram się ją jakoś poprawić lub zmienię całkowicie...
Przejdźmy do stylizacji...
Wykonana jest w kolorze błękitnym. Użyłam do niej nowo zakupionych kocich uszek, paska, butów i t-shirtu(nowo, jak nowo, ale jest to pierwsza stylizacja z nimi, a zostały zakupione podczas wyprzedaży). Przepraszam za podpis szkodnik2248, ale była to stylizacja robiona na konkurs i musiałam się podpisać.


Użyłam do niej:

Uszy-Tingeling
T-shirt-Tingeling
Top-Fallen Angel
Kamizelka-Fallen Angel
Spodnie-It Girls
Buty-Tingeling
Pasek-Pretty n Love




Podoba się?
KOMENTUJCIE! :d

3 komentarze:

  1. Ładna buzia doll, stylizacja taka sobie. Czekam na jakieś fajerwerki stylizacyjne ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh Styylizacjaaa hmm taka se xDDD Ale uszka są piękneeee *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja taka sobie, brakuje mi jakiś dodatków -.-
    ~Pudziana768

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.