poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Niedocenione talenty-hollakaty, rayouna12.

Wpadłam na pomysł, aby zrobić nowy dział "Niedocenione talenty", będę w nim pokazywać po dwie osoby, które mają nieziemskie talenty. Zainspirowała mnie do tego jedna użytkowniczka stardoll, która stworzyła Mona Lisę z włosów(nie stworzyła całości w stardesign, tylko poskładała ją z różnych części włosów w salonie piękności), ubrań i ślicznie wtopiła ją w pomieszczenie... Nosi nick hollakaty.




Tutaj wersje na chwilę obecną:










Także ma genialnie urządzone pokoje...





To samo można powiedzieć o użytkowniku o nicku rayouna12. Mają ten sam sposób robienia rzeczy i wydaje mi się, że to jedna osoba... Zobaczcie z resztą sami;







Podoba Wam się nowy dział? Podobają Wam się wybrane osoby/ Chcecie, aby prowadziła ten dział?




5 komentarzy:

  1. Ciekawy dział,ale dziwi mnie to,że nazywa się niedocenione talenty ,a przecież widać,że te dziewczyny nieraz były NCG czyli są docenione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tym wiem, ale chciałam wymyślić oryginalną nazwę i pomyślałam, że ta będzie dobra :*

      Usuń
  2. Fajne tylko szkoda że sukienka w pierwszym projekcie jest nie dopracowana -,- ~~~!!! jest zrobiona z 3 elementów NIECHLUJNIE i wgl ;) W każdym razie to moje zdanie nikt nie musi sie z nim zgadzac ;DDD
    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, bo ja chyba bym czegoś takiego nie zrobiła ;P

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  4. Dział fajny, ale akurat talenty tych dziewczyn mnie nie powalają. Tzn. rzeczy robią niezwykłe, ale mało użyteczne ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.