poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Loteria !

Zgodnie z moją wczorajszą zapowiedzią ukazała sie loteria. Ale nie zwykła loteria. No zwykła też jest . ;D Ale ta druga to dla trzech szczęśliwców :-) To do pierwszej loteri :D


Oto są nagrody do zdobycia osób szczęsliwców moze byc 14 ! ;-D.

Zasady tej loteri !
I - Obserwować bloga.
II- Miec 2 sd lub 2 sm w przypadku ubrań.
 
A teraz druga loteria :
Taj jakby ona ma wiecej cennosci , bo macie specjalne zadanie.

Oto Loteria :

Zasady drugiej loteri :

I - Obserwować bloga 
II- Miec 2 sd lub 2 sm.
III - Najważniejsze . Chciala bym zostać NCG pomożecie ? Ma to zachęcic was na głos dla mnie ;-) Zagłosować ( nie oszukiwać ) i napisać mi komentarz ze jestescie uczciwi i mi daliście . Ci co nie mają mi zamiar dać głosu nawet niech mi nie pisze ! 


Oto jest przykład zgłoszenia :

Zgłaszam sie na pierwszą loterię mam : to i tam to . A na drugą loterie zagłosowałam komentarz zostawiłam i chciała bym byc tym szczęśliwcem. I zostaw pod zgłoszeniem swój nick.

To jest tylko przykład ;-)
Nagrody te rozdam jeśli zostane NCG :-) Brac udział w loteriach moze nawet redakor.

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam sie na pierwszą loterię mam: 9 i 11. Zagłosowałam komentarz zostawiłam i chciała bym byc tym szczęśliwcem.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 loteria chciałabym numer 7 :) 2 loteria nie dałam komentarza ale tu masz screena :)która kolwiek rzecz :)
    http://tinypic.com/view.php?pic=xe4rcm&s=6

    Gwiazdeczka_952

    OdpowiedzUsuń
  3. zg się do 1 i 2. dałam 5/5. komentarz zostawiłam. chcę być szczęśliwcem.
    w pierwszej mam 9 , a chcę 3.
    brendasong10111

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sie na loterię mam: 9 i 1. Zagłosowałam i napisałam komentarz chciała bym byc tym szczęśliwcem.
    Ta w pierwszej loterii 3 mi się naj bardziej podoba ;>

    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się
    I lot. chciałbym 3
    II lot. chciałbym 1 lub 3

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam i napisałam komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do 1 i do 2 loterii :)
    Z 1 loterii mam nr. 9 i 11, a bardzo chciałabym nr 3 czyli czarną kurteczkę z ćwiekami. A co do 2 loterii to chciałabym nr 2 czyli brązowy beret :)

    Mój nick na stardoll to wikarak
    Mam 2 sd i 2sm, obserwuję bloga i zagłosowałam na Ciebie 5/5 i napisałam w komentarzu w KG :]

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosowałam i ci napisała komentarz
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się do pierwszej loterii, i do drugiej :) Zagłosowałam ;) Nic nie mam :/

    wwwera27

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do pierwszej i drugiej loterii, zagłosowałam, dałam kom. :D Z pierwszej loterii mam kurtkę z ćwiekami, koszulę z Archive, torebkę, a z drugiej loterii nie mam nic. ;D Pozdrawiam, LepszaOdCiebie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ;]
    Zgłaszam się do pierwszej loterii . Mam już nr : 3 i 8 . Bardzo zależy mi na nr 4. Chciała bym również wziąć udział w drugiej loterii i zostać tym szczęśliwcem ;)
    Pozdrawiam.
    Elajna

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgł się do I loterii
    Chcę nr. 3 , 7 lub 8

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do pierwszej loterii mam NR.6
    Chciałabym nr.4
    TrusQaveczQa

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.