środa, 20 marca 2013

Przegląd szafy #1

Hej! Oto pierwszy przegląd szafy użytkowniczki: pudziana768. Jest to pierwszy przegląd, ale mam nadzieje że nie ostatni. Jej szafa jest duża, ale...? Nie przedłużając oto jej szafa:
GAFY TWOJEJ SZAFY:
Buty w większym stopniu to darmówki i jak widać takie to efekty. Zresztą większość twojej szafy to darmówki :/ To tylko część. Mogę przyczepić się:
-torebka z akademii jest fajna i mała, ale jej nienawidzę ...
-Sztuczny warkocz, plastik :)
-Buty chyba kota w butach :*
-Kaski niebieski i szary (akademia) do schowka
-Męski krawat ja się pytam dlaczego ?!

Masz fajne dodatki jak na przykład buty i torebki :*
Natrafiłam na bardzo podobne torebki z DECADES.
Plusem są już niedostępne czarne buty.

Darmówki, projekty i jeszcze raz darmówki !!!
-spódniczka ???
-męski sweter ?
-jak zwykłe akademia i jej "nagrody", mowa o sweterku.
To także część twojej garderoby...

WOW! Większość twoich rzeczy jest naprawdę extra. Luźne koszulki, ech ubóstwiam <3
Sukienki choć darmówki są OK :*
-Spodnie zakochałam się na pierwszy ich widok
-Futerko :) Bomba !!!

RADY:
-lepiej kupować mniej a z głową
-korzystać z naprawdę dobrych darmówek
- posprzedawaj bez użyteczne ciuchy i dodatki lub schowaj do schowka mogą się przydać w przyszłości, napewno nie teraz :)

Podoba wam się ten przegląd?
Forma wam odpowiada?
Komentujcie !




3 komentarze:

  1. Nie podoba mi się ta darmowa różowo czarna sukienka, też ją mam, chyba się chowa w schowku xD

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mnóstwo darmówek pochowanych w schowku. A szafę mam w planach przeorganizować. Ciężko kupować tutaj z głową jak promocje kuszą ;P a ta szafa chyba z deka niedoinwestowana i tyle.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię ten sweter z Akademii

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.