wtorek, 19 marca 2013

Przegląd StarPlazy #2

Z góry przepraszam, że wczoraj nie było ode mnie postu... Musiałam zrobić poprawę pracy klasowej z geometrii w zeszycie -,- [No me gusta] Ok.. Dosyć narzekania. Dziś zajmiemy się spodniami...



Numer 1.
Piękne, srebrne, błyszczące spodnie - rurki. Podoba mi się ich krój oraz marszczenia. Cena taka-sobie, ale warto w nie zainwestować.
Gdzie je nabyć?
Miss Sixty/20sd


Numer 2. 
Nowy HB, piękne spodnie... Jeansowe w dodatku <33 Mają śliczne przetarcia i wzorki. Przepraszam, że dzisiaj sie nie rozpisuje, po prostu nie mam ochoty, zmęczona jestem :D
Gdzie je nabyć?
Wystawa StarPlazy/16sd


Numer 3.
Hm.. Zwykłe jeansy, które powinny być w każdej szafie Stardoll'owiczki. Świeża kolekcja MS
Gdzie je nabyć?
Miss Sixty/12(tylko)sd


Numer 4.
Piękne czarne spodnie. "Napompowane" w udach, przez to wydają się optycznie większe. Ale, ale są one bardzo praktyczne. Ta nowa kolekcja MS jest suuuper <33 Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia♥
Gdzie je nabyć?
Miss Sixty/20sd



Numer 5.
Białe spodnie z podwyższonym stanem... Optycznie wysmuklą naszą doll i nada charakteru naszej stylizacji. Oto pierwsza opcja dla NSS bez sd.
Gdzie je nabyć?
B.Bizou/50sm (strasznie taaaaanio♥)



Numer 6.
No, doszliśmy do końca. Kocham te spodnie z VOILE. Począwszy od miętowego koloru(♥), poprzez piękny krój, a zakończywszy na długości 7/8... Jak dla mnie są to spodnie idealne♥... Niedawno była promocja, na której były te oto spodnie za jedynie 4 sd. Ale normalnie są za 8 sd, to i tak nie drogo za takie cudo♥
Gdzie je nabyć?
VOILE/8sd



Jeszcze raz przepraszam!!! Za wczorajszy brak postów.




Ok. Piosenka




PS. 4 komcie i wstawiam swoją fotę :)

PS.2 O czym chcecie następny artykuł?

3 komentarze:

  1. Mozesz wstawic przeglad jakis artykulow za sm,. np spodniczki

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię spodni, ale z tych wszystkie wyglądają naprawdę ciekawie. Na stardoll w przeciwieństwie do reala wolę ubierać doll kobieco ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym była za sm

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.