niedziela, 24 marca 2013

Przegląd StarPlazy #3

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale miałam konkurs ustny z języka polskiego, który był straszny ;(
Dzisiaj zajmiemy się spódniczkami za starmonety. Ok. Zaczynamy:


Numer 1.
Spódniczka z BASIC. W każdej szafie powinna znaleźć się chociaż jedna. Jest ona prosta i bardzo pożyteczna.
Gdzie ją nabyć?
BASIC/45sm

Numer 2.
Piękna spódniczka w kolorze khaki, bardzo modnym ostatni z białą podszewką. Jest bardzo praktyczna.
Gdzie ją nabyć?
It Girls/ 50sm 38 sm


Numer 3.
Prześliczna spódnica z frędzlami, bardzo oryginalna. Jest niedroga, za co bardzo duży +. Przyda się do mrocznych i oryginalnych stylizacji.
Gdzie ją nabyć?
Velvet Orchid / 84sm

Numer 4.
Piękna spódnica z modnymi ostatnio groszkami. Fajna długość, ładny krój.
Gdzie ją nabyć?
It Girls/91sm 68sm


Numer 5.
Śliczna zwiewna spódniczka mini. Jest ona przydatna do delikatnych stylizacji. Lepiej coś pod nią założyć.
Gdzie ją nabyć?
Voile/76sm 57sm


Numer 6.
Ślicznaa spódniczka w ciekawem kolorku i o ciekawym kroju. + Cekinkyy <33
Gdzie ją nabyć?
Wyszukiwarka/ 40sm




Tololololo, żegnam się z wami
~Michelle ;3

Piosenka:




+wiem, że nie powinnam w poście,ale nie mogę znaleźć tego ze zgłoszeniami [LINK] - to moja praca na baner "Posta dla spamujących"

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ta w groszki i ta szara ostatnia. Wolę sukienki ;P Może następny post o sukienkach za sm ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta zwiewna, biała z Voile

    joyless

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.