poniedziałek, 25 marca 2013

Loteria !

Mini loteria  . Wiele tych rzeczy tu nie ma.. Bo ja wiele nie posiadam , ale cóż ważne ze coś jest i macie okazje coś u nas nabyć.

Wiec to co mozecie u nas nabyć:

Edit : 10 od szkodnik2248
A 11 oddemnie czyli Kinga6427.


Hahahha , wiem , ze nie rewelacja.
Zasady : 
I - OBSERWOWAĆ BLOGA - SPRAWDZAMY !
II - MIEC 2 sm LUB 2 sd.
III- Napisać pod postem który chcesz numerek lub który masz.
IV - Napisać zgłoszenie i swój stardollowy Nick. 


Nagrody rozdam jak bd minimum 5 zgłoszeń !!!

13 komentarzy:

  1. zgłaszam się ;) chciałabym 1 lub 6, a mam już spodnie z flagą amerykańską

    OdpowiedzUsuń
  2. zg, mam 1, 4, 8, 9, 2 chciałabym coś innego niż rzeczy które mam :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;)
    Mam nr : 6, 8.
    Chciałabym nr 4 ;)

    Pysiaczek_744

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Mam 1,2,4,7,9
    Pragnę numer 3

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 5 i 7.
    Najbardziej na świecie chciałabym 3.
    Obserwuję jako Kasia Msp.
    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, chciałabym 3 lub 6

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się chciałabym 3, 6 lub 9

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    chciałabym nie wiem co ale chciałabym coś wygrać obojętnie co




    kami151

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    2 lub 6
    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  10. HB<3 moja torebeczka, której szukam od miesięcy tu jest!

    zgłaszam się oczywiście:)

    i numerek 6 dla jasności poproszę, jak by mi się jakimś cudem udało^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.