niedziela, 3 marca 2013

Przegląd Konta.

Dziękuję SANDI790   Zgłosiłaś sie do mnie na tak jakby przegląd konta. Nie wiem czy to akurat dobry pomysł ale raz na tydzień bede robić takie coś. Zgłaszać sie mozecie do mnie w PIĄTKI  a w SOBOTE bd starac sie robić.! ;D Wylosuję 1 os.
Wiec tak :

Twoje konto jak na moje oko jest mega.
Cały " pokój " masz w nim prawie wszystkie DKNY. Jestem zainteresowana zakupem ze dwóch ! :D
ogólnie Konto 9 , 5/ 10

Dolkę : Widze masz zadbaną .... Styl : 8/10

MAKIJAŻ :

Słodka laleczka ( przenośnia ) z cb ! :D. Makijaż : 7/10


Podoba wam sie taki " przegląd konta" ?


3 komentarze:

  1. Wg mnie makijaż trochę przesadzony, ale ocena w porządku ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ocena mnie kompletnie nie przekonuje tj. robiła ją w 5 sekund i ten styl pisania ;/ Makijaż ci się podoba? OMG

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście makijaż się nie podoba .


    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.