niedziela, 3 marca 2013

Początek

Cześć, z tej strony MissSporty2203. Zgodziłam się pisać na tym blogu, ponieważ postanowiłam pomóc dziewczynom w jego rozwoju. Myślę, że moja obecność tu będzie raczej tymczasowa, bo założyłam niedawno własnego bloga, którego póki co dopracowuję. Moje posty będą dotyczyły przeglądu szaf oraz starplazy. Chciałabym, abyście zgłaszały się do przeglądów pod postem zatytułowanym "Zgłoszenia-przegląd szaf", a nie w mojej kg czy zaproszeniach. Krytyka dobrze na mnie wpływa, więc gdyby Wam coś nie odpowiadało to śmiało komentujcie. To chyba na tyle, mam nadzieję, że polubicie mnie i zainteresują Was moje posty.

6 komentarzy:

  1. Cześć . Mam pytanie ty jesteś dziewczyną czy chłopakiem ,bo napisałaś/napisałeś chciałbym ,a na stardoll masz płci żeńskiej Doll .


    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię krytyki, więc się nie zgłaszam, ale powodzenia ;p

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie zrozumiałaś przesłania:) To ja lubię krytykę i jeżeli coś komuś nie odpowiadałoby w moich postach może to śmiało napisać. Czytaj ze zrozumieniem.

      Usuń
  3. Zrozumiałam i się odniosłam - nie zgłaszam się do oceny, bo ja w przeciwieństwie do ciebie nie lubię krytyki ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będą oceniać Ciebie, lecz moje posty i sposób w jaki to robię.:)

      Usuń
  4. Witam i powodzenia ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.