niedziela, 17 lutego 2013

Stylizacja rodem z Voile-2 in 1

Jak wiecie w Voile trwa przecena, aż -50%. Z tego co widziałam, na wielu blogach umieszczono posty, co warto w nim kupić. Ja postanowiłam wykonać stylizację dwa w jednym. A dlaczego dwa w jednym? A dlatego, że zakupiłam ostatnio w bazarku cudowny szal ze sklepu Bizou. Gdy pojawił się w moim apartamencie, nasunęła mi się myśl-"muszę wymyślić z nim  stylizację i wrzucić ją na bloga". A skoro wyprzedaże w Voile, warto by pokazać Wam jakąś stylizację z tego sklepu, abyście wiedzieli w co warto zainwestować. Co do stylizacji... Wykonana jest pod kolor szala- czerwieni. Wykorzystałam tę spódniczkę, którą każdy chyba ma w swojej szafie, a jak nie niech śpieszy do starplazy, by ją zakupić. Stylizacja jest elegancka. A wygląda tak:

Użyłam do niej:

Szal-Bizou 
Bluzka-It Girls
Spódniczka- Voile
Torebka-Voile
Pasek-Voile
Buty-Fallen Angel



Podoba się?
Jest to w pewien sposób inspiracja dla Was?
KOMENTUJCIE! :D


1 komentarz:

  1. Bardzo stylowa i zarazem elegancka :D Jesienna albo wiosenna BOMBA! :**

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.