niedziela, 17 lutego 2013

Cześć !

Hej postanowiłam przeslilić sie artystycznie i wykonać mego pierwszego nagłówka. Próbowałam coś z tłem ale doszłam do wniosku ze nie mam specjalnego programu do tego przeznaczonego!  I chciałam zebyscie zadecudowali czy Szkodnik2248 zrobił lepszy czy jednak mój. Głosujcie który nagłówek ma pójsc na bloga... Przyjmuję wszelkie komentarze , krytyki oraz pochwały. Bo przecież nikt nie jest idealny i tez ze jest mój pierwszy!

Szkodnika2248:

Kingi6427:



Głosujcie który lepszy! *.*

3 komentarze:

  1. Sorki Sylwia, ale moim zdaniem kingi jest bardziej "pasujący do bloga", choć oba są ładne i fajne. Kinga minimalnie czcionka przeważyła xD :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weronika tak ? Taki mi sie wydaje pusty ... Musimy popracowac nad profesjonalnym .....

      Usuń
  2. Tak Weronika :D Czy ja wiem czy pusty :** ? Może zróbcie jakieś wpadające w uch hasło typu :"Modny świat a ja w nim <3" Z resztą zróbcie co chcecie :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.