sobota, 23 lutego 2013

Przegląd szafy #6

Przeglądam szafę - aniula38555


....
A więc zacznę od tego ... Darmówka mi się nie podoba . Drugi ciuszek jest nie ładny . Radziłabym dać do schowka .
 Te ubrania bardzo mi się podobają ,choć dwie pary spodni to projekty . Radzę udać się na zakupy .


Nie zauważyłam 3 strony w szafie - przepraszam . To mi się jeszcze podoba ;)
Jestem na NIE . Jedyna rzecz która mi się w twojej szafie z akcesoriami nie podoba .


Te rzeczy są po prostu piękne ! Ten kapelusz i  inne są warte podziwu . Niestety nie masz dużo fajnych rzeczy w swojej szafie ,ale i tak szafa jest b. ładna =)


-------
Następna do przeglądu szafy - Izabela7247
----------


4 komentarze:

  1. Mam kilka stron w szafie. Sprawdź i uzupełnij.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem mniej znaczy więcej ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem stardollowym zbieraczem, mam wszystkie ciuchy w szafie, nic nie wrzucam do schowka xD

    joyless

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.