piątek, 22 lutego 2013

Metamorfoza darkalatarka

Tym razem do metamorfozy zgłosiła się darkalatarka. Cieszy mnie fakt, że spełniłaś wszystkie warunki. Teraz przejdźmy do metamorfozy, bo oto tu chodzi.



Przed:

Stylizacja: 

Według mnie twoja stylizacja jest ładna. Może i jest prosta, może i jest dość znana, ale jest ładna. Wszystko bardzo dobrze dobrałaś. Buty nadają całości akcentu i pasują do ust(ale o tym w drugiej części).


Ocena: 8.5/10

Make-up:

Tutaj muszę się przyczepić do ust... Po prostu ich nienawidzę...  Do tego włosy powinnaś dać trochę wyżej, aby przylegały do twarzy. Mogłaś dodać sztuczne rzęsy lub pomalować oczy tuszem. Make-up jest nawet, nawet...


Ocena: 6/10




Po:

Stylizacja:

Postawiłam na elegancje. Dominuje tu kolor niebieski. Całość zaakcentowałam czarnym paskiem, który pasuje do pasków na butach. Torebka ma wzór flagi Wielkiej Brytanii, więc zawiera kolor czerwony, który nie pasuje, ale jednak pozostała niebieska część jest tu idealna.

Make-up:

Także postawiłam na kolor niebieski, który pasuje do stylizacji. Wybrałam fryzurkę, która według mnie ma coś, co sprawia, że pasuje do eleganckiej stylizacji. Oprócz tego, tak jak mówiła nie podobają mi się usta, które tutaj w ogóle nie pasują.

Łączna suma punktów: 14.5/20



Mam nadzieję, że się podoba.
Lepiej przed czy po?
KOMENTUJCIE! :D





1 komentarz:

Napisz swój nick na stardoll.