poniedziałek, 1 września 2014

Szkoła

Cześć :)
Chciałam Wam powiedzieć troszkę dlaczego ostatnio nie było postów...
chociaż pewnie wszyscy znają przyczynę:
SZKOŁA
Tak. 
Przygotowania do szkoły były długie i męczące.
Sama szkoła będzie jeszcze gorsza więc trzeba się uzbroić w cierpliwość.
Dziś może powiem Wam też troszeńkę co u mnie jeśli kogokolwiek to interesuję.
W tym roku (ostatnia klasa gimnazjum) idę do jakiejś nowej szkoły,
ma ona być jakaś ekologiczna, nowoczesna i w ogóle takie bajery.
Niestety mogliśmy sobie ją pooglądać jedynie przez szyby bo 1 września był ostatnim 
dniem przygotowań do nauki.
Do mojej klasy dołączyły dwie dziewczyny, nie wiem czy w ogóle się z nimi
zapoznam jednak na razie jakoś nie zauważyłam w nich swoich przyjaciółek.
Jedna jest bez przerwy taka... jakby to powiedzieć... "bez humoru" czyli
po prostu cały czas ma minę jak skała.
Zaś druga jest kopią mnie. 
A ja byłam w swojej klasie jedyna taka więc 
niech się dziewczynka szykuję na piekło w szkole muahahaha
Nie no, żarcik.
Podobna dlatego że jest mojego wzrostu, ma mój kolor włosów, kolor oczu
i to samo imię które zawsze miałam jedyna w klasie.
Trochę jej współczuję bo najkoszmarniejsza dziewczyna z naszej klasy 
zagadała do niej i tak oto zostały przyjaciółkami...
BARDZO jej współczuję ;)

Pierwszy raz nie mogę doczekać się wejścia do szkoły ^^
Tak wiem, koszmar...xd

To już koniec <3

Piszcie jak tam u Was w szkole, na rozpoczęciu, macie nowe osoby w klasie? :)

Czekam na komentarze :)

Paaa :D

PS: Posty będą się niestety pojawiać o wiele rzadziej ponieważ wiadomo - teraz ważna jest nauka :)




7 komentarzy:

  1. żałosne, oby role się odwróciły : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jetem w 1 LO na humanie ludzie z klasy są nawet spoko, ale jeszcze zbyt dobrze ich nie znam wiec ciężko mi wyrazić na och temat jakiekolwiek zdanie :) Szkoła jest spora ale jest dużo uczniów, wiec jest lekki ,,zator" na korytarzu ;) Byłam zagubiona na początku, ale będę dobrej myśli :D Trzymajcie za mnie kciuki, żebym przeżyła w tej miejskiej dżungli :D !

    Nie znam twojej klasy ani ciebie, wiec znowu trudno mi cokolwiek napisać. Może wystarczyć bedzie że życzę ci jak i wszystkim czytelnikom humoru, wytrwałości, stabilnych nerwów i dużoooooo pozytywnych myśli i ocen na rozpoczynający się rok szkolny :D Buziaki ;*

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Technikum fryzjerskie prawda ?

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, ale spoko,nie.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.