poniedziałek, 1 września 2014

Poradnik makijażu #5


Witajcie. 
Co u Was słychać?
Jak tam po rozpoczęciu roku szkolnego?
U mnie hmm... sama jeszcze nie wiem, bo przyznam się bez bicia,
 że post piszę w niedziele wieczorem, gdyż nie jestem pewna,
o której godzinie wrócę z rozpoczęcia, które mam dopiero o 9:30.

A teraz wróćmy do tematu postu.

Dziś chce Wam zaprezentować makijaż w odcieniach błękitu.
Jak już pewnie zauważyliście, gustuję w dość delikatnym podkreśleniu oczu,
więc ten makijaż również nie odbiega od tej "normy".


Jak Wam się podoba?

Komentujcie.


4 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż ;) Ja miałam strasznego stresa, bo szłam do nowego LO i tyle ludzi, ale przeżyłam xD

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny makijaż, widzę że masz talent. :)
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Masz wielki talent :) sama bym tak chciała umieć ale nie miam tej zdolności ;(
    Jak będę miała okazję to wykożystam ten komplet :)


    Laska007Girl

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.