niedziela, 7 września 2014

Metamorfoza #4: Shaniqa14

Hej :)
Dziś metamorfoza której dawno nie było ;c

Na sam początek powiem, że:
1. likwiduję must have oraz kolorowe inspiracje
2. posty które teraz będę pisała będą pojawiały się w nieokreślonym czasie

+
Likwiduję te dwie "serie" ze względu na brak czasu :(

Czyli teraz będę pisać tylko bitwy twarzy i metamorfozy.
Te usunięcie must have oraz kolorowych inspiracji jest tylko tymczasowe, wrócę
do pisania jak będę mieć więcej czasu.

To zaczynamy metamorfozę! :)

Dziś:
Shaniqa14

Przed (makijaż):


Makijaż przed był ładny. Oczy były pomalowane dokładnie, brwi
też są według mnie śliczne.
Jedyne co kuło mnie w oczy to te rysy twarzy.

Po (makijaż):


Zmieniłam fryzurę na długie, kręcone blond.
Policzki pomalowałam jasnym różem, a oczy
dwoma niebieskimi cieniami i czarną kredką na dolnej powiece.

Przed (ubrania):


Stylizacja jest prosta a za razem fajna :)
Lubie połączenie jasnych kolorów z czarnym,
a dodatkowo bardzo podoba mi się kapelusz :D

Po (ubrania):


Stylizacja z użyciem kamizelki moro (która mnie zauroczyła ♥).
Myślę, że wyszła nie najgorzej ;)

Ok, to tyle w dzisiejszej metamorfozie :3
Do zobaczenia w następnym poście!
Paa ♥
Aliceyll

1 komentarz:

  1. No więc tak... Makijaż i ogólny zarys twarzy lepszy po, choć przed również jest genialny ;) Stylizacja jednak lepsza przed, gdyż po jest taka pusta :) Jednak chęci i końcowy efekt jest bardzo dobry :)

    Tak się zastanawiałam właśnie dlaczego jest tyle redaktorek a posty ukazują się tak rzadko. Każdy ma obowiązki i szkole + prace w domu, ale praca redaktorek to również obowiązek, którego się podjęłyście. Nie chce nikogo urazić, też kiedyś byłam redaktorką i wiem co to znaczy. Mam nadzieje że nikogo nie uraziłam. To tylko moje i wyłącznie zdanie ;)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.