wtorek, 12 sierpnia 2014

Ozdoby do twojego apartamentu - przegląd

                                                           Witajcie ^.^

           Dziś Wtorek  więc zapraszam na kolejny przegląd ozdób do twojego               apartamentu.Na końcu dodałam 2 zdjęcia ponieważ chciałam wam pokazać całość.
                                                         Zapraszam!


#1 - Neo Mincentury Dresser
Cena: 142 sm
Czy warto: Tak ponieważ szafka jest do bocznej ściany a czasami trudno taką kupić. Jest w dobrej cenie i pasująca do różnych kolorów - uniwersalna.
Pytanie: A czy wam się podoba?




#2 - White Canvas Chair
Cena:9 sd
Czy warto: Tak ja sama mam taki fotel i mi bardzo się podoba. Po prostu polecam *.*
Pytanie: A co wy o tym myślicie?

 
 
 
#3 - Rococo Nightsstand
Cena: 10 sd
Czy warto: Raczej tak :3 Taka szafka nocna zdecydowanie do sypialni. Można też użyć jej do przedpokoju gdzie położy się na niej kluczki, książkę lub coś innego.
Pytanie: Czy tobie się przyda?



#4 - Zdjęcie
Wybrałam 2 zdjęcia ponieważ ten pokój a raczej galeria handlowa jest świetna i postanowiłam ją uwiecznić na blogu. Zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie. Sama nie wiem czy bym zrobiła tak pokój. Ktoś miał bardzo dobry pomysł ^.^






Gdzie możecie mnie znaleźć:
Gmail - juleczka367@gmail.com
Stardoll - Julka367
Info - To są moje sugestie dlatego proszę żebyście zaakceptowali to co ja piszę na blogu.
Zachęcam do komentowania i wyrażania swojej opinii.

 

 

4 komentarze:

  1. Ciekawy post . A wiesz czyj jest ten pokój z tym centrum handlowym . Bo jest przepiękny
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem ponieważ wzięłam zdjęcia od mojej koleżanki - ona je zrobiła ale to dawno już.

      Usuń
  2. Bardzo fajny post. Podoba mi się fotel bardzo uniwersalny :)Szafka również. Biała szafka jest natomiast bardzo klasyczna :) Matko *-* jaki piękny apartament :) Mega pomysł :D

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha spoko , ale ten apartament w szczególności ten pokój wygląda wspaniale jeszcze takiego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.