środa, 13 sierpnia 2014

Trzeba nam nowy nagłówek !

Tak jak jest napisane w temacie, ta i jest. Poszukuje jakieś dobrodusznej osóbki co zrobi nagłówek w miare tanio. Z powodu, budżetu stardollowego,a tu musze wypłacić loterie nie bawem, a nowości, a chcę zorganizować konkurs, a komentator tygodnia. No nie wyrabiam. 
Jeśli ktoś umie, albo choćby zna w miare grawiciaż'a co jest tani, to chciałabym żeby sie pod tym postem w komentarzu zgłosił.
Jeśli zna tą osobę, to niech najlepiej mi poda nick, adres bloga. No bo bez tego sie nie obejdzie.
A jak sam robi nagłówki, to niech wprost napisze co chce oddemnie ;d ( Ciuszki też mogę dać max 2 ) :P
Jestem skłonna podarować 50 sd + jakieś dwa moje cenności z konta.
Reszte informacji w wiadomości na stardoll.

7 komentarzy:

  1. Znam K.A.T.I.E robi świetne nagłówki i o ile się nie mylę to szkodnik też robiła przynajmniejteraz to nie wiem :) Ja nie mam zdolności graficznych ani Gimp'a :P Fajna zapłata :D

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K.A.T.I.E Jest świetną graficiarką, ale niestety te ceny są hm ;/
      Szkodnik robiła, ale jak wiesz nie ma już stardoll'a. Przykroo;/ Bo nawet nie mam z nią kontaktu żadnego.

      Usuń
    2. K.A.T.I.E niestety dużo bierze, ale trzeba przyznać że jej prace są tyle warte ;) Szkoda ze szkodnik juz nie ma :/

      Matia880

      Usuń
  2. Sorry nie znam ,żadnej osoby która by ci pomogła
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię nagłówki za 25/35sd :) Jestem jedną z redaktorek ;)
    Jeśli jesteś zainteresowana to pisz na gg: 5 1 1 5 7 9 2 2
    Aliceyll

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zrobie wam nagłówek. Mam trzy, każdy z nich sprzedam za 20sd (+prowizja) fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.