piątek, 29 sierpnia 2014

Nowa stylizacja nowa ja #2

Kolejna odsłona działu " Nowa stylizacja nowa ja". Tym razem występuje Shaniqa14. Zapraszam :)))
Postanowiłam ,że stylizacja "przed" i "po" będą w jednym obrazku. Po prostu jest wszystko przejżyściej .
Oraz chyba Twój wygląd się zmienił, a ja nowych screenów nie wykonywałam.
Przed: Stylizacja nic dodać nic ująć. Jest poprostu idelna ! Prosta, a posiada swój urok ;)) 
Róż z czernią idealnie. Tak przypatrzeć się, dodała bym coś może różowego i zabrała tatuaż. A tak ogólnie to jest wszystko dobrze.
Po: Postawiłam na kobiecość w 100 procentach. Żeby stylizacja nie zawiewała nudą , użyłam odważnego blazerka. Kopertówka była z kawałkiem zielonego, ale się ukryło. Myślę,że z tą stylizacją się bardziej popisałam ;)))



Lepiej przed czy po ?
Za tydzień : misskinga0065


6 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są świetne ;) Gratuluję ^.^

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję < 3333
      Mam nadzieje,że się dokształcam na lepsze ! ;D

      Usuń
  2. Obydwie są śliczne <3


    Laska007Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ;d piękna stylizacja ;d
    takk w trakcie tworzenia była ;d w sumie jest jeszcze ;d
    a pytanie Dlaczego twarzy nie zrobiłaś? :O

    Shaniqa14 ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.