sobota, 9 sierpnia 2014

New Look #1



A oto pierwszy Look tygodnia. Inspirowałam się bielą i elegancją. Miła to być stylizacja do pracy ale wyszła na spotkanie z przyjaciółmi lub rodziną. Zapraszam :3

 

 

*Nie chciałam samej bieli dlatego przełamałam ją czarnymi, ostrymi butami i kopertówką w kolorze fioletowo - pistacjowym.

 

*Podoba mi się w tej stylizacji obcisłą spódniczka ale luźna bluzka.

 

*Fryzura pasuje do całości bo nie "zakłóca" reszty stroju. Upięcie na jedną stronę dobrze tu pasuję.

 

*Całość jest spójna i elegancka. Taką stylizacje chciałam uzyskać :3

 

 

 

 

 

*Koszulka - ,,Denim&Suplle" White Knot Shirt

 

*Spódnica - ,,Basic" White Skirt

 

*Buty - ,,Nelly" Travelly Boots

 

*Kopertówka - ,,Voile" Pistachio Clutch

 

 

 

Gdzie możecie mnie znaleźć:

Gmail - juleczka367@gmail.com

Stardoll - Julka367

Info - To są moje sugestie dlatego proszę żebyście zaakceptowali to co ja piszę na blogu.

Zachęcam do komentowania i wyrażania swojej opinii.

 


6 komentarzy:

  1. hm... Ciekawa stylizacja. Zmieniłam buty na jakieś inne bo te sprawiają, że stylizacja wydaję się ciężka. Mam takie białe sandałki (możesz wpaść i sama zobaczyć) które idalnie by pasowały. Kopertówka fajnie się komponuje i nawet pokusilabym się o okulary w tym kolorze lub ogólnie dodatki ;) . Piękna fryzura i makijaż, pasuje idealnie :)
    Ogólnie bardzo miła dla oka stylizacja ;)
    PS. Masz piękna twarz Doll.

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna , ale trochę te buty przeszkadzają według mnie =)
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja ładna chociaż jak dla mnie troszkę nudna i buty są troszkę za ciężki jak do stylizacji
    szlachetna123

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.