piątek, 22 sierpnia 2014

Must have #4 + wyjaśnienie

Hej
-Dlaczego nie było w poprzednią sobotę bitw twarzy? 
-Dlaczego wczoraj nie było must have?
Otóż to: Od piątku do czwartku (wczoraj) nie miałam internetu ponieważ mój router się zepsuł - musiałam zamówić nowy - a zanim wybrałam, zamówiłam i zanim w końcu dojechał ... no był już piątek bo router dostałam około godziny temu.
No dobrze :)
Bitwy twarzy niestety nie było ;c
PAMIĘTAJCIE ŻEBY ZGŁASZAĆ SIĘ TUTAJ -> http://ineneeek.blogspot.com/2014/07/kolejka-do-bitw-twarzy.html
BO TYLKO TE ZGŁOSZENIA SĄ BRANE POD UWAGĘ!

Ok, to więc przejdźmy do must have :)
Dzisiejszym a tak właściwie wczorajszym "musisz to mieć" będzie kurtka z It Girls.
Jest według mnie przeurocza ♥
A oto stylizacja:
Ok, to to widzimy się jutro NA PEWNO w bitwie twarzy ♥
Pamiętajcie! Zgłoszenia kierujcie tutaj -> http://ineneeek.blogspot.com/2014/07/kolejka-do-bitw-twarzy.html
Do zobaczenia!
Aliceyll


2 komentarze:

  1. Okey no problem... Kurta jak najbardziej must have, nawet nie pamiętam czy nie mam jej przypadkiem w szafie ;) Stylizacja spoko tylko taka jakaś pusta :)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą kurtkę . Fajna stylka .
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.