wtorek, 26 sierpnia 2014

Metamorfoza #3: Sandi1200

Dziś metamorfoza Sandi1200 :)

PRZED (MAKIJAŻ)
Jedyne co mi się nie podobało to brwi :)
Reszta bardzo ładna a części twarzy oryginalne :3


PRZED (UBRANIA)
Stylizacja Twojego wykonania jest ciekawa :)
Połączenie sukienki z bluzką dobrze Ci poszło.

PO (MAKIJAŻ)
Właściwie niewiele zmieniłam.
Usta lekko obniżyłam a fryzurę podwyższyłam.
Oczy pomalowałam brązowym i beżowym cieniem
oraz na dole czarną kredką.


PO (UBRANIA)
Postawiłam na blady róż i czerń :)
Nie ma tutaj wielu elementów bo nie chciałam zrobić przepychu.

To koniec dzisiejszej metamorfozy!

Jak Wam się podobało?
Lepiej przed czy po?

Piszcie! ♥

Do zobaczenia w następnym poście :)

Aliceyll









6 komentarzy:

  1. Świetny makijaż przed ^.^ Ale stylizacja lepsza po choć zmieniłam bym torebkę na kopertowke lub dodała jakiś żakiet, ozdoby itp. Fajna metka makijaż po też jest super, tylko w makijażu przed jest więcej szału, a ja lubię kocie oczy ;)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi na pierwszy rzut oka przed ładniejszy makijarz, ale potem jak przechyliłam troszkę głowę, uznałam że twój jest znacznie ładniejszy, przez co uważam, że wszystko ładnie zrobiłaś.

    Raf145

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o strój masz naprawdę dobry gust, fajnie dobierasz ciuch tworząc całość a
    ponadto przestrzegasz zasady trzech kolorów, co naprawdę jest dużym plusem u stylistek :)

    Raf145

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba :)

    Raf145

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż i metamorfoza
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż piękny stylizacja z resztą też, według mnie metamorfoza udana :)


    Laska007Girl

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.