sobota, 23 sierpnia 2014

Metamorfoza #1: Matia880

Dziś pierwsza metamorfoza - Matia880 :)

PRZED (MAKIJAŻ)
Według mnie Twój makijaż był ładny ale oczy trochę za mocne. 
Jeśli chodzi o fryzurę to uważam że do Ciebie pasuje :)


PO (MAKIJAŻ)
Jedyne co zrobiłam z fryzurą to lekko podwyższyłam.
Części twarzy nie dotykałam w ogóle.
Usta pomalowałam lekko różową pomadką (Stardoll academy)
Na oczy nałożyłam cień biały oraz beżowy.
Rzęsy pomalowałam tylko na górze mascarą wydłużającą.
Dodałam też jedną parę sztucznych rzęs pogrubiających
oraz jedną parę rzęs wydłużających.


PRZED (UBRANIA)
Jeśli chodzi o ubrania "przed" były ładne :)
Lubie połączenie żółci i czerni.



PO (UBRANIA)
Pierwsze co to wymazałam tatuaż na paincie (hi hi xd).
Kochan delikatne, pastelowe kolory ♥
Chciałam zrobić kobiecą i delikatną stylizację,
cieszę się z efektu :)
Kolczyki - nelly.com
Naszyjnik - Fallen Angel
Top - Pretty n' love
Spodenki - Callie's Picks
Buty - I love greece


Co sądzicie?
Lepiej przed czy po?

Komentujcie :)

Do zobaczenia w następnej metamorfozie!

Aliceyll

4 komentarze:

  1. Moja twarz po nie do poznania haha :D Muszę powiedzieć szczerze że stylizacja po mi się nie podoba :/ Fajna, dziewczęca, ale taka hm... pustawa i niezbyt mój styl. Chyba nie odzwierciedla mnie ;) Jednak dziękuję za starania i chęci do metki :)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez urazy ale twarz przed jest ładniejsza za to stój poprawiłaś :)

    Raf145

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.