sobota, 23 sierpnia 2014

Bitwa twarzy #3

Witajcie w trzeciej bitwie twarzy ♥
Dziś zmierzą się ze sobą:

Shaniqa14 vs. MissOlka1231


Shaniqa14 (z lewej)

Części twarzy niezbyt oryginalne, brwi zrobiły na mnie duże
wrażenie, nie mam pojęcia jak były "zrobione" ale są na prawdę 
piękne. Makijaż oczu jest dobrze i starannie wykonany. 
Nie lubię zbytnio tych włosów ale bardo pasują do twojej dollki.
Cały makijaż jest delikatny i uroczy.

MissOlka1231 (z prawej)

Tu też części twarzy nie zachwycają oryginalnością. 
Wydaję mi się, że usta powinny być umieszczone odrobinę niżej. 
Lubię te włosy, mimo że na prawdę wiele osób je ma to są według
mnie chyba najlepszymi włosami dostępnymi w sklepie tress up.
Makijaż oczu bardzo podobny jak u przeciwniczki - obie
postawiłyście na ciemne kolory, no i dobrze, przy jasnym kolorze
włosów ciemne, podkreślone oczy są bardzo udane.

A bitwę te wygrywa...





























...
Shaniqa14!

Gratuluję! :)

Do zobaczenia w następnej bitwie twarzy ♥

+
na koniec piosenka :3
miłego słuchania ;p







8 komentarzy:

  1. Twarze mają dość typowe, jak 40% innych na stardollu. ;)
    Gratulację!
    Btw. gdzie można się zgłosić do bitwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ineneeek.blogspot.com/2014/07/kolejka-do-bitw-twarzy.html
      :)

      Usuń
  2. Uhuhu gratuluje ;) Jednak dla mnie podoba się twarz missolki :) Obie macie ciekawie bardzo podobny makijaż hehe ;)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ;)
    Ciemny makijaż wybrałam ze względu na stój :d zwykle jest w kolor błekitu i szarości :D
    Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobiłłam te brwi to mogę wstawić tu w komentarzu instrukcję obrazkową ;) Bardzo łatwe to jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie doll mają śliczne makijaże

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.