sobota, 2 sierpnia 2014

Bitwa twarzy #2

Witajcie w drugiej już bitwie twarzy :)
Dziś zmierzą się ze sobą:
Julka367 vs. MalinaSekret111


Julka367 (z lewej)
Podoba mi się fryzura, części twarzy są nieoryginalne ale makijaż dobrze wykonany.
Wykorzystanie sztucznych rzęs było tutaj dobrym rozwiązaniem.
Usta są delikatne i nie potrzebowały w tym wypadku szminki (dobrze zrobiłaś) :)

MalinaSekret111 (z prawej)
Tutaj również bardzo podoba mi się fryzura. Oczy są pięknie pomalowane.
Karnacja trochę mnie zdziwiła. Części twarzy są oryginalne.















A bitwę te wygrywa:
Julka367!

Gratuluję :)

Zgłaszajcie się do następnej bitwy twarzy!

UWAGA: OD 3.08 do 13.08 MNIE NIE BĘDZIE, DLATEGO NAJBLIŻSZY MUST HAVE ORAZ BITWA TWARZY ZOSTAŁY PRZESUNIĘTĘ :)



6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z wynikiem :) Julka doll jest bardzo dopracowana to widać. Nawet przez te szczegóły jak wydłużone i pogrubione rzęsy ;) Doll Maliny jest również ciekawa, taka inna niż się do tej pory spotyka. Podobają mi się włosy i makijaż. Nie pasują mi tu cienie. Pewnie samoróbki, ale jak ci się podobają to nic nie mówię ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się twarz ma śliczną ale malina też xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza ładnie wygląda , ale druga też
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.