piątek, 22 sierpnia 2014

Back to school #3


Hej :)
Dzisiaj back to school - część trzecia
Poprzednie części były prowadzone przez redaktorkę Julię, nie przeze mnie (Aliceyll)
Ale ponieważ bardzo spodobały mi się jej posty chciałabym dodać "coś od siebie" dla tej serii :)
Wiem że back to school to bardzo popularna seria... choć dziwne bo większość społeczeństwa nie cierpi chodzić do szkoły :D
Dziś będą...
piórniki, notatki i różne tego typu rzeczy ;33

1. Jak zapamiętać z jakiego przedmiotu mam zadaną pracę domową?

Ten sposób został przetestowany tysiące razy!
 Chodzi mianowicie o neonowe notatki ♥
Według mnie przyklejanie karteczek na kilku stronach
to nic trudnego :)
U mnie ten sposób zawsze się sprawdza!

2. Uporządkowanie biurka

Jeżeli chcemy żeby uczenie się nie było tak ciężkie jak zawsze
najlepiej ogarnąć trochę biurko żeby było miejsce do nauki
a nie miejscem na chlew :D
Przed rozpoczęciem roku szkolnego zróbcie w pokoju
porządki! ♥ Wywalcie stare książki, zeszyty, niepotrzebne
graty i miejcie więcej miejsca dla nowych książek i zeszytów.







3. Inspiracje i organizacja przyborów szkolnych

Jak zrobić ciekawy ciekawy notes?

Sposób 1:

Drukujemy ładne zdjęcia ♥ (wybór zależy od Was!)
Przyklejamy je na zeszyt :)
Gotowe!



Sposób 2:

Drukujemy zdjęcia i wycinamy w trójkąty :)
Układamy "mozaikę" z trójkąt tak jak na zdjęciu!
Gotowe!


Organizacja przyborów szkolnych:

W domu:

Przygotuj kilka czystych słoików bez etykiet
Pomaluj ich wieczka na dowolny kolor
Farbą do tablic namaluj pasek na słoiku
Kredą podpisz rzeczy w słoiku ♥
Gotowe!


W szkole:

Każdy wie, że służą do tego piórniki!

Ja najbardziej lubię te tak zwane "tuby"

1. W groszki, paski lub kwiaty ♥
Ten piórnik jest według mnie bardzo ładny :)
Na allegro jego cena wacha się między 15 a 20 zł


2. Nici

- Surykatka
Przeuroczy piórnik także dostępny na allegro :)
Ja kocham piórniki z nici, mimo ich ceny zawsze je kupuję.


-Osiołek

Ten też jest cudowny, z osiołkiem ♥


Ceny tych dwóch piórników wahają się od 30 do 35 zł

To już koniec 3 części back to school :D
Ale się rozpisałam :P
Wątpię żeby ktoś przeczytał cały ten post ale nie można tracić nadziei! :D
Do zobaczenia w jutrzejszej bitwie twarzy ♥
Aliceyll








8 komentarzy:

  1. Dużooo tego, ale bardzo dobrze. Przeczytałam wszystko i fajnie to napisałaś :) Ja kocham tuby i mam zamiar kupić tylko że skórzaną - klasyka :) I nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba xD Co do pierwszych pomysłów, są okey tylko że u mnie zawsze jest porządek no bo inaczej nie umiem funkcjonować haha :D Od szafy po biurko kończąc ;) Allegro najlepszy portal z zakupami co nie ? hahaha :D

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. http://allegro.pl/kosmetyczka-damska-organizer-saszetka-etui-piornik-i4486493221.html#delivery
    Polecam! Siostra już drugi kupuje, taki oryginalny.
    Co do porządków to nie dla mnie, aktualnie kolekcjonuję kubki po kawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne piórniki i ciekawe jest to jak można samemu udekorować okładkę na zeszyt . Bardzo kolorowy post . Podoba mi się .
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.