piątek, 25 lipca 2014

Witajcie! Mój dzisiejszy post to będzie Hot or Not do którego zgłosiła się Matia880.


  

Stylizacja prezentuje się całkiem nieźle. Podoba mi się połączenie delikatnej bluzki z ciemnym dołem. Buty idealnie pasują, a wianek dopełnia całą stylizacje. Pasek i toreba również ładnie się ze sobą zgrywają. Jedyne czego mi brakuje to delikatny naszyjnik, mimo to całość wygląda  naprawdę świetnie i bardzo mi się podoba, oceniam jak najbardziej na HOT.





P.s. Przepraszam, że wpis dodałam w piątek, ale nie będzie mnie przez weekend i nie miała bym jak dodać :)


Pozdrawiam london9808

7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za HOT ;) Na pewno naszyjnik bym dodała, ale nie mam takiego który by pasował :) Nie mniej jednak dziękuję :D

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Zmieniłabym tylko spódnicę ;/
    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba. Spódnica jest śliczna, zmieniłabym tylko torebkę :)
    MalinaSekret111

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja. Wszystko pasuję do siebie :3 na 5 he he zgłaszam się :3

    Julka367

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, w sobotę pojawi się post z twoją stylizacją :)

      Usuń
  5. Zmieniłabym buty na ciemniejsze, ale nadal delikatne. Zdjęłabym te dwa kosmyki udające piersi, wg mnie wygląda to kiczowato i tandetnie. Moda na to minęła. :) Stylizacja okej, podoba mi się połączenie topu ze stanikiem :) Czy można się jeszcze zgłosić? :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet ładnie dzięki fryzurze i wiankowi
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.