czwartek, 24 lipca 2014

Stylizacja z nowym HB

Naszła mnie dzisiaj dziwna ochota na zrobienie stylizacji. Tak więc oto ona.
Ponieważ został ogłoszony konkurs na stylizację z HB , postanowiłam zrobić coś by może dać jakiś przykład, albo komuś dodać weny ;)


Zacznę od bluzki i szortów. Oba te ubrania są ciemne, ale z elementami które fajnie to odbijają.
Przy okazji świetnie się komponują z butami. Całość postanowiłam odbić tym płaszczem, a kopertówka dodaje szyku (chociaż z początku nie byłam do niej przekonana).Myślę że wyszło dość fajne.
Co sądzicie o tej stylizacji?

---------------------
Pod tym postem możecie zapisać się do kolejki
"Makijaż Hit czy Kit"

15 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, choć kopertówka mnie nie przekonuję :) Fryzura pasuje idealnie, luźny warkocz. Jednak sandałki same w sobie mają to coś (chyba ten obcas) co mi nie pasuje ;) Jednak stylka na 5 :P

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + zgłaszam się do makijaż hit czy kit.Ja to jestem spostrzegawcza xD

      Usuń
  2. ohohoho. Właściciel zgłasza sie do własnych działów ;o
    Ja teeż sie zgłaszam :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze dylemat fajny dział, ale nie wypada bo właściciel haha znałam ten ból xD
      PS. nie masz ze mną szans xD haha

      Matia880

      Usuń
    2. Przecież zartuje haha :D

      Usuń
  3. Ładne buty i płaszcz komponuję się z całością :P Oraz śliczne włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem nie pasuje mi bluzka,szorty i kopertówka. Dodałabym zamiast czarnych rzeczy , takie brązowe rzeczy w stylu safari.Ale torebka odpada :D
    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zmieniłabym torebkę i buty. Elegancka kopertówka i buty nie pasują do całości.
    MalinaSekret111

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam ten komplet i powiem szczerze że różnie wygląda na różnych lalkach. Jak dla mnie pasuję. Mi przypadło do gustu. Zgłaszam się do :3 Zgłaszam

    Julka367

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka nie pasuje kolorystycznie, radziłabym zmienić na czarną z elementami srebra. Ogólnie stylizacja fajna, fryzura pasuję do całości.
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzka jest śliczna i stylizacja też
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka mnie razi a buty są po prostu brzydkie.


    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.