czwartek, 24 lipca 2014

Must have #1

Cześć :)
Witajcie w pierwszym poście z serii must have (co warto kupić?)
Dziś pokażę Wam rzecz, którą musicie mieć :3
Jest to spódniczka z It Girls, która kosztuje 9sd ;)
Według mnie cena jest całkiem ok, więc warto ją nabyć.
Oto stylizacja z użyciem tej spódnicy:
Bluzka - It girls - 8sd
Spódnica - It girls - 9sd
Naszyjnik - Fallen Angel - 30sm
Okulary - Killah - 7sd
Buty - nelly.com - 9sd
Łączny koszt: 33sd i 30sm

Już w sobotę bitwy twarzy ♥
Pozdrawiam
Aliceyll


3 komentarze:

  1. Stylizacja przypadła mi do gustu, ale spódniczki nie zamierzam kupować. Dwa powody.Pierwszy nie mam sd Haha Hura ja! :D Drugi nie chwyciła mnie za serce :P Nie mniej jednak dobry Must Have. To kwestia gustu ^.^

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest śliczna, jednak spódniczka średnio mi się podoba.
    MalinaSekret111

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylka masz śliczne włosy
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.