sobota, 3 sierpnia 2013

Zamykam bloga

Niestety i stało sie nikt juz nie bedzie na nim pisał ja również nie . Po co marnować czas na pusto? Nie wiem nikt sie nie udziela oraz nikt nie chce ze mną współpracować. Wtedy myślałam Wow juz moze uratowałam go ! Ale sie myliłam . Redaktorki popisały z tydz. I juz koniec bay . Wiec ja juz sie tu nie bedę udzielała. Jak komentującym nie zależy oraz redaktorom to i mi ! Przez ostatnie kilka dni sama pisałam na pusto nikt sie nie udzielał. Cóż do widzenia !


                                                Pozdrawiam/Kinga :) 

6 komentarzy:

  1. Szkoda, nie zamykaj bloga tyle pracy i wysiłku poszło na marne :/
    lady166

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja tu jeszcze zrobie? Nikt sie nie udziela ;c

      Usuń
  2. Trzeba reklam, odpowiedzialnych redaktorek i dobrych i ciekawych postów, wystarczy. To moje zdanie.


    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce się redaktorką być innym? Ja myślę że trzeba zachęcić je hm.. tak jakby wypłatami/pensjami za dobrą pracę. To może być sd lub sm w zależności co ty chcesz. Reklamy by się przydały też. Jakaś loteria i reklama np. na stardollimy (wiem że tam są drogie ale ile obserwatorów :) ). Sprzątnąć ze strony "stare informacje" np. komentator miesiąca, CG dwu tygodnia i jak wykupisz reklamę (jeśli wykupisz) to można ogłosić konkurs z nagrodami nma CG lub coś takiego. Ja mam dużo pomysłów. Tylko potrzeba kasy, reklamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podobają mi sie te wszystkie kreatywne pomysły. Ale mnie nie stać na takie coś... Ja na stardoll wchodzę 10 min dziennie i to tylko jak jest coś nowego. Jak chcesz jeszcze zdziałać z tym blogiem moge ci go oddać. A finansowo moge jakby co troche w sm i troche sd pomagać.

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.