poniedziałek, 8 lipca 2013

Przegląd szafy #1

Przegląd szafy pudziana768

Ubrania:

Tak


Teraz są wakacje jest tam kilka letnich bluzek :] Jest tam też to co dziewczyna powinna mieć czyli spódnice i sukienki lubie kołnierze więc dałam tam kilka takich bluzek

Nie:



Co to jest? To mi nie wygląda na ani spódnice ani na spodnie a chodzi mi o to coś czerwone z archive. A te żakiety nie pasują do wielu stylizacji. A tak poza tym mam pytanie czemu Połowę zawartości w twojej szafie są suknie balowe?
Akcesoria
Nie:


Nie lubię takich butów jakie są na załączonym obrazku. Paski... Brak słów :(


Tak:


Torebki są czasem bohaterami stylizacji więc obowiązkowo musiałam je przyjąć są ładne. Okulary muszą być tak jak kapelusz.


4 komentarze:

  1. Gdzie można sie zgłosić do przeglądu szafy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ze wszystkim. :)


    3Jula ~~ megametamorfozystardoll.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ma ciuszki :)

    Kawa007

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.