wtorek, 2 lipca 2013

Hhaha, no cześć.

Tu macie oddemnie post.
Jeśli sobie życzycie zebym wróciła ( chociaż wątpie zeby mój plan wypalił) Musicie przez 3 dni ile mozna sie udzielać. W każdym poście ma sie znaleźć przynajmniej 4 komentarze!!!!
Edit do Redaktorów : Wiem bd nie miła, ale ruszcie cztery litery i napiszcie chociaż 1 post na dzień. A tu od tyg,  Nic ! Pansy , droga moja, Wiem ze to twój juz blog ale sie postaraj <3
I nie rozumiem czemu Kamila odeszła jak sie bardzo dobrze sprawowała.!! Prosze o wyjaśnienie mi tego , w komentarzu .! 

Z uszanowaniem Kinga6427. 

7 komentarzy:

  1. Wracaj wracaj ;) Bez ciebie ten blog się niedługo rozsypie. Z tobą i Sylwią wszystko było jak należy. WRACAJ ! :D


    Matia880

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem widze, ze sie rozsypie i dlatego postanowiłam Interweniować. Wiec pomyślę troszkę nad popisaniem na blogu. Ale nie wiem czy na długo . Narazie myślałam o 1 tygodniu z tego ze mam wakacje i narazie nigdzie nie wyjeżdzam.

      Usuń
    2. Bardzo dobra pomysł. Szkoda że tak krótko, no ale rozumiem :) Trzeba od nowa zapraszaćpewine na ten blog, bo inni przestali go pewnie odwiedzać. :/


      Matia880

      Usuń
    3. A pomozesz mi to zrobić?! ;D

      Usuń
    4. Hahah jak nie jak tak ;D Masz to jak w banku ^^

      Usuń
  2. Kamila odeszła, ponieważ kopiowała posty z CS... W prawdzie wtedy już nie pisałam na blogu, ale zgłosiłam to do właścicielki i ona z nią to uzgodniła ;3

    szkodnik2248

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.