poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wyszperane w Starbazaarze #9 + zmiany, zmiany + trampki dla was!


Na początek przepraszam za przerwę w nadawaniu. Była ona spowodowana niepewnością co do losów tego bloga. Od dzisiaj tez zmiana w idei posta -  uzgodniona jeszcze z Kingą -  teraz w poniedziałki będę wam pokazywać 4 wyszperane ciuszki/dodatki, a od wtorku do piątku będę publikować stylizacje z nimi, codziennie z jedną rzeczą ;P

A i każda osoba, która skomentowała mojego posta nr 7 i 8 może się zgłosić do mnie po dowolny prezent do 100sm (mogą być to rzeczy z niedstępnych dla was segmentów, mam: Beach Villa, Alpine Chalet, Millionaire Mansion i Penthouse) lub 100sm (wystawić w sb). Macie na to 48h. Oczywiście tylko dla publicznych obserwatorów bloga.

I tak dzisiaj:
 1) Bluza Leopard Lining Jacket z Junior Gaultier -  taaak znowu mój ulubiony Harrods. Cena jak z bajki -  wyszukane na czarne do 10sd ;P

2) Hotbuys Pleather Skirt z Fallen Angel -  wyszperana za całe 8sd ;P  Miałam trochę radości jak ją wynalazłam. Jak zwykle czarne do 10sd.

3) Boyfriend Jacket z It Girls -  cena 33 sm jest więcej niż zadowalająca ;P Wyszukane na czarne za sm.

4) I znowu Harrods -  Inserti Metallici Sneakers z Young Versace -  świetnie zrobione trampki, będą pasować do każdej luźnej/ sportowej stylizacji np. z bluzą z pkt 1 ;P Jak zwykle czarne do 10sd.

Dzisiaj do wylosowania trampki z pkt 4 -  losuję w następny poniedziałek, biorą udział wszystkie osoby komentujące ten post + posty powiązane ze stylizacjami, wyniki za tydzień w poniedziałek.

Jak wam się podobają zmiany? 

2 komentarze:

Napisz swój nick na stardoll.